Модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Я дізнався про існування, окрім традиційного, формуючого оцінювання, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь і навичок, а досягнення інших цілей, які наведені в таблиці Цілі формуючого оцінювання.
Оцінювання навчальних проектів має:
Ø здійснюватися протягом всього навчального процесу;
Ø оцінювати важливі цілі проекту;
Ø залучати учні до процесу оцінювання;
Ø використовувати різні стратегії оцінювання;
Ø демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 10

Модуль 9

Модуль 7